Szkolenie „Budowa i zarządzanie marką w gospodarstwie winiarskim”

Gorczańska Organizacja Turystyczna oraz MAŁOPOLSKI SZLAK WINNY zapraszają na SZKOLENIE MARKETINGOWE PT. BUDOWA I ZARZĄDZANIE MARKĄ W GOSPODARSTWIE WINIARSKIM

Cel szkolenia:
🍇podniesienie wiedzy i umiejętności z zakresu budowy i zarządzania marką własną w gospodarstwie winiarskim
🍇 poznanie sposobów wykorzystania marki własnej do promocji ofert enoturystycznych
🍇 podniesienie kompetencji w zakresie zarządzania marką osobistą winiarza
🍇 podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i zarządzania efektywnymi działaniami marketingowymi w winnicy
Zakres tematyczny szkolenia:
🍇 Marka jako podstawa działań marketingowych winnicy
🍇 Podstawowe zasady budowy marki własnej winnicy
🍇System Toźsamości -podstawa wizerunku winnicy
🍇Trójkąt marki- winnica (obszar enoturystyki), wino, winiarz
🍇 Punkty styku marki z odbiorcami
🍇 Butelka i etykieta -zasady komunikacji z odbiorcami
🍇 Metody efektywnego zarządzania wizerunkiem marki
🍇 Marka jako podstawa marketingu oferty enoturystycznej winnicy
 
📌 Czas trwania:
szkolenie 1-dniowe, razem 8 godzin szkoleniowych
Konsultacje w zakresie zgłaszanych problemów zagadnień
 
📍Uczestnicy szkolenia:
▶️ winiarze – właściciele gospodarstw winiarskich/ winnic na Małopolskim Szlaku Winnym
▶️ osoby zajmujące się obsługą enoturystów w winnicach lub zajmujące się promocją i marketingiem w winnicach
▶️ specjaliści w JST zajmujacy się wsparciem winnic Malopolskiego Szlaku Winego w zakresie rozwoju enoturystyki / turystyki kulinarnej
 
PROGRAM:
  • 9:00 – 12:00 pierwszy moduł szkoleniowy
  • 12:00 – 13:00 przerwa obiadowa
  • 13:00 -17:00 drugi moduł szkoleniowy
Szkolenie poprowadzi Bartosz Wilczyński – uznany ekspert zajmujący się marketingiem, konsultant ds. marki, znawca małopolskiego środowiska winiarskiego.
 
Liczba miejsc ograniczona!!!
 
Zapisy na adres e-mail: malopolskiszlakwinny@onet.pl
 
 
Projekt zrealizowano przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego
Przewiń do góry
Skip to content